
Sebelum
Taraaa......Selepass!!!!
Layan ajer la gambar lama
hmm..dah lama sangat tak update blog nie...barang2 decor ku jugak lom di snap picture nyamalas betullah...ishhh..nak continue menjahit pulak lepas nie..hmm..mana satu nak buat tah..tamak betul..capai tu..capai niee..semua tak menjadi..last2 semua simpan semula..barang nak decor pun dah menimbun...arrgghhh..penyakit M mmg takleh buat apa dah..tengok TV gak yang bagus...layannn.....
Ni baru jerk siap diframe kan...mana nak gantung erk??
Nie tak tahu nak letak mana dah..boleh bukak satu bilik pameran niee...ada lagi sebenarnya tapi malas nak letak..yang tunggu tuk make over ada lagi tuu..tapi tak tahu bila boleh siap...bila dah siap ada jerk benda recycle yang aku dapat...hahhahah
Ni chopping board untuk hiasan tauu...bukan nak guna tauu
Bakal di gantung kat dinding untuk tempat kunci
Nie boleh lah letak kat dapur..utuk pisu ker...sudu kerr
nie lah satu2nya candle holder yang ada...tunggu kemunculan yang baru